Pages

22 Şubat 2013 Cuma

Bir ölçü hamur, 12 insan

    Evet yaptım bunu, bir kurabiye hamuruyla üç ayrı gün için kurabiye yaptım! Öncelikle 14 şubat vardı, sevgililer günü kurabiyeleri olmasa olmazdı. 10 civarı kurabiye oldular sanırım, ama nedense hepsinin fotoğrafını çekmemişim. Bir tanesi kocamandı, neredeyse elim kadar (kafam kadar gülşah), yalnız onun üstündeki desen azıcık bozuldu, sonra normal boyutlarda çeşitli desenlerde kalpler yaptım, bi de yanına minik kalpler, onları da bir güzel kutuladım:
 
     5 gün sonra ise kadim mektup arkadaşı Kaya'nın doğumgünü vardı, sevgililer gününde hamurun yarısını kullanıp kalanını buzdolabına koymuştum Kaya'nınkiler için, o hamuru çıkardım, onları da Kaya için süsleyip paketleyip gönderdim bir güzel:
    Hamur yine kalmıştı biraz, ondan da 10-15 tane minik kalp yapıp sade bir şekilde süsledim, kızlar gelmişti bir akşam onlara verdim, ertesi gün Derya geldi, o yedi (bayağı uzun süre tazeliklerini koruyorlar), ve hatta daha bir iki tane kaldı bile üstüne, bakalım onlar kime nasip olacak :)

2 Comments:

Naz dedi ki...

Of cnm cekti.. pasta yapiyor musun hic? mesela dugun pastası? :D

Merve E. dedi ki...

Valla pasta yapmayı da denemek istiyorum aslında, ne zamandır aklımda ama şu amatör halimle düğün pastası yapmaya kalksam bütün misafirlere rezil olursunuz sanırım :))

June Lily'ye teşekkürler