Pages

1 Ocak 2013 Salı

Yeni bir yıla tatlı tatlı girmek

    Yeni bir yılı daha devirdik! 2012 enteresan olaylarla dolu bir yıl oldu benim için, hayatı Brezilya dizisi tadında yaşıyorum bazen, her gün yeni bir olay, yeni bir hikaye! :) Bakalım 2013 neler getirecek, bekleyip göreceğiz artık.

    Yeni yıla nasıl girersen öyle geçer derler, ben de sevdiklerimle mutlu bir şekilde girdim, e bunun üstüne tatlı bir şeyler yenmese olmazdı hani. Yılbaşından önceki gün akşam oturdum gecenin bir yarısına kadar kurabiye süsledim. Kurabiye süslemeyi seviyorum ama her böyle çok vaktimi aldığında "Yok arkadaş, uğraşılmaz bunlarla, deli işi!" diyorum, ama sonra hepsini süsleyip bitirdikten sonra şöyle bir bakıp da "Fena da olmadı hani" diyince bütün o yorucu saatlerin sıkıntıları pof'! uçup gidiyor. Bu sefer de yılbaşına uygun süsleyeyim dedim, çok fazla noel havası olsun istemediğimden daha çok kar temalı şeyler yaptım. Aslında ilk başta kırmızı ve koyu yeşil ağırlıklı süslemelere başladım, sonra daha soft renklere dönüş yaptım, o renkleri daha çok seviyorum. İki tane büyük kurabiye süsledim bu sefer, birinin üstüne minik bir kuş kondurdum, diğerine de kardan adam ve karla kaplı bir çam ağacı koydum, en çok da bu iki kurabiyeyi sevdim. Fotoğraflar da gelsin bakalım o zaman:




     Bir de bu sefer yeni bir şey denedim, kendime renkli cam görüntülü kurabiyeler yaptım. Tabi ki onlar cam değil, şeker sadece, ama bana renkli camları hatırlatıyorlar, camlı kurabiyelerim diyorum o yüzden :) (İlk fotoğrafı çekerken ağacın altındaki  kremayı bozmuşum, diğer fotoğrafa bakarken fark ettim şimdi)



     İşte böyle, 2013 herkesin hayatına -her anlamda- yeni tatlar, yeni lezzetler getirir umarım. Tatsız tuzsuz hayatlar çekilmiyor, öyle değil mi ;)

Comments:

June Lily'ye teşekkürler