Pages

8 Ocak 2013 Salı

Kurabiye Canavarları

   Mutfağımızı pek tatlı kurabiye canavarları bastı! Emine'nin çocukluktan beri arkadaşı olan Özge nişanlanıyordu, Emine de ona hediye kurabiye yapmak istedi, dün akşam da Burcu'yla geldiler, beraber oturduk birbirinden güzel kurabiyeler yaptık. İlk denemelerine göre oldukça başarılıydılar, malzemeleri çıkardım, önlerine koydum, hep beraber güldük, konuştuk, "Eksik Bir Şey" dinledik, "Terliklerimle gelsem sana, sonunda aşkı bulmuş gibi" dedik hep bir ağızdan (anılaaar, anılaar), bunları yaparken de birbirinden güzel kurabiyeler yaptık. Genelde herkes bir hevesle "Bir gün de beraber yapalım" diyor, ama yapmaya başladığımızda "Yok uğraşılmaz bunlarla" diyorlar, ama Burcu ve Emine aksine oldukça eğleniyor gözüküyorlardı, hatta Burcu kendine bayağı bir terapi gibi geldiğini söyledi. Burcu'nun eline verdim şeker hamurlarını, boyaları, onları renklendirdi, merdaneyle açtı, kesti, kurabiyeleri süsledi, onları birbirine karıştırıp hareler yaptı, bulutlar yaptı, birbirinden güzel eserler ortaya çıkardı. Emine ise bunların üstlerine küçük süsler yaptı, nişan kurabiyelerinin yanına ek olarak taraftar kurabiyesi, bir adet doğum günü kurabiyesi, başka bir arkadaşına hediye kurabiye ve bize üstünde kocaman "Seni seviyorum" yazan ve kırmızı güller, kalpler olan battaniyeleri hatırlattığı için "kıro kurabiyesi" adını verdiğimiz bir kurabiye yaptı, o arada ben de boş durmadım, ve sonuç olarak bir sürü kurabiyemiz oldu. "Eksik Bir Şey"in Özge ve Murat için de anlamı varmış, o yüzden Emine terlik temalı bir şeyler de yapalım demişti önceden, o gelmeden önceki akşam oturdum minicik terlikler yaptım, onları da kurabiyelerin üstüne süs olarak koyup gıda kalemiyle de yazı yazdık. İnşallah Özge ve Murat da beğenir, kendilerine bir ömür boyu mutluluklar buradan :) 

(Fotoğraflara bakarken şarkı da arkada çalmasa mı?)










Comments:

June Lily'ye teşekkürler